FAQ
Pytania ogólne
Czy moje dane są bezpieczne?
Oczywiście, przykładamy ogromną wagę do bezpieczeństwa naszych klientów. Posiadamy certyfikaty szyfrowania danych SSL oraz na bieżąco aktualizujemy oprogramowanie.
Jak długo będę czekać na zamówiony towar?
Czas realizacji produktu wynosi do 14 dni roboczych + czas wysyłki. Proszę mieć na uwadze fakt, że wszystko wykonuje własnoręcznie i nie mam „innych” rąk do pomocy. Jeśli bardzo Ci zależy na szybciej realizacji, proszę napisz do mnie maila lub w informacjach dodatkowych podczas zamawiania. Jeśli termin realizacji się wydłuży zostaniesz o tym poinformowana/y natychmiastowo.
Założyłam/em konto, jednak wciąż nie otrzymałam/em linka aktywacyjnego, co zrobić?
Sprawdź w innych zakładkach na swojej poczcie elektronicznej np. spam, oferty i inne, ponieważ bardzo często trafiają tam maile. Jeśli po sprawdzeniu wszystkich zakładek w dalszym ciągu nie otrzymałaś/eś maila, proszę skontaktuj się z nami: kontakt@magicznapaczucha.pl
Czy można otrzymać rabat?
O wszelkich rabatach, promocjach, obniżkach informujemy bezpośrednio na stronie internetowej, w portalach społecznościowych oraz drogą mailową. Jeśli zapiszesz się do newslettera Magicznej Paczuchy jako pierwsza/y dostaniesz informacje o zniżkach.
Zapisując się do newslettera otrzymasz od nas nie tylko prezent w postaci PDF, który Ciebie najbardziej interesuje, ale również kod promocyjny na pierwsze zakupy w sklepie.
Istnieje również możliwość współpracy dzięki, której można też otrzymać atrakcyjne rabaty i oferty.
Jak wygląda forma współpracy?
Jeśli jesteś zainteresowana/y współpracą proszę napisz do nas maila: kontakt@magicznapaczucha.pl aby ustalić szczegóły.
Istnieje możliwość współpracy z markami produkującymi akcesoria do scrapbookingu czy innego rękodzieła, a także sklepów z balonami czy akcesoriami do samodzielnego przygotowania imprezy.
Jeśli zainteresowana/y jesteś inną formą współpracy proszę napisz maila: kontakt@magicznapaczucha.pl
Płatności
Jak mogę zapłacić za produkt?
Oferujemy wygodne płatności online. Wystarczy, że wybierzesz jeden z banków lub płatność kartą Visa lub MasterCard.
Czy płatności są szyfrowane?
Współpracujemy z firmą Płatności24.pl, która jest liderem na polskim rynku. Dbają oni o najwyższe standardy i bezpieczeństwo danych.
Jakie są dostępne formy płatności?
Wszystkie formy płatności opisane są w polityce prywatności.
Czy możliwa jest płatność za pobraniem?
Tak, ale tylko w przypadku wybrania dostawy Kurierem.
Ile kosztuje dostawa?
Wszystkie informacje dotyczące kosztów dostawy dostępne są pod tym linkiem:
Wysyłka
Kiedy wysyłane są produkty?
Wysyłki realizowane są codziennie.
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Nie, póki co nie mamy możliwości wysyłki za granicę.
W jaki sposób są zapakowane paczki?
Wszystkie „drobne” produkty tj. kartki okolicznościowe pakowane są w koperty bąbelkowe.
Inne przesyłki pakowane są w pudełka firmowe i w boxy pakowe zabezpieczone taśmą.
Wszystkie szklane produkty są również odpowiednio zabezpieczone i oznaczone.
Gift boxy prezentowe są specjalnie pakowane tak, że są już gotowe do wręczenia jako prezent.
Event boxy organizacyjne pakowane są w boxy firmowe.
ODBIÓR OSOBISTY
Kiedy i w jakich godzinach mogę odebrać paczkę?
ODBIÓR OSOBISTY produktów jest możliwy do godz. 19:00 od poniedziałku do piątku, pod adresem:
ul. Wilgi 4/1, 44-122 Gliwice
Po otrzymaniu informacji o zrealizowanym zamówieniu drogą mejlową lub telefoniczną uzgadniamy termin i godzinę odbioru.
Telefon: 500 520 236
O produktach
Czy jest możliwość personalizacji produktów?
Oczywiście. Wszystkie produkty, w których jest możliwość personalizacji są dokładnie opisane i oznaczone. Kartki okolicznościowe, exploding boxy, ramki 3D czy albumy na zdjęcia przedstawione w sklepie są tylko przykładowe. Wszystkie szczegóły omawiam z klientem indywidualnie. Jeśli masz jakieś specjalne wytyczne czy wymagania śmiało pisz maila na adres: kontakt@magicznapaczucha.pl lub w dodatkowej wiadomości podczas składania zamówienia. Wszelką kolorystykę, papiery itp. wybieram razem z kupującym, dlatego możesz mieć pewność, że będą one unikatowe.
Co zrobić jak otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?
Należy wypełnić odpowiedni formularz, dostępny tutaj- FORMULARZ ZWROTU
Oraz odesłać go na adres:
Anna Łuczak Magiczna Paczucha
Ul. Wilgi 4/1
44-122 Gliwice
Proszę również o kontakt mailowy: kontakt@magicznapaczucha.pl zatytułowany: NIEWŁAŚCIWY/ USZKODZONY PRODUKT ze wszystkimi niezbędnymi danymi tj. numer zamówienia, kwota etc.
Wszystkie szczegółowe informacje zawarte są w §5 Regulaminu sklepu.
Czy można zwrócić zamówiony produkt?
Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od momentu wydania rzeczy. Należy wypełnić oświadczenie- formularz zwrotu i wysłać go na adres:
Anna Łuczak Magiczna Paczucha
Ul. Wilgi 4/1 44-122 Gliwice
Wszystkie szczegółowe informacje zawarte są w §5 Regulaminu sklepu.
Skąd mam mieć pewność, że Surprise Box- Box niespodzianka będzie dla mnie odpowiedni?
Surprise Box- Box niespodzianka, jest jedynym boksem, którego zawartość jest nieznana przez kupującego. Każdy zamawiający musi wypełnić ankietę dotyczącą preferencji, stąd możesz mieć pewność, że jego zawartość sprosta Twoim oczekiwaniom. Jest podana dokładna ilość produktów, które będą znajdować się w środku. Jeśli jednak jakimś cudem Ci się nie spodoba jego zawartość napisz do nas maila: kontakt@magicznapaczucha.pl aby rozwiązać tę sytuację.
Czy drewniane zabawki posiadają Certyfikat Bezpieczeństwa CE?
Oczywiście, wszystkie zabawki dla dzieci posiadają Certyfikat Bezpieczeństwa. Każdy ma możliwość wglądu deklaracji zgodności UE na życzenie.
Czy drewno z którego korzystacie posiada Certyfikat FSC?
Tak, bardzo o to dbamy, aby wszystko pochodziło z legalnych źródeł. Staramy się dbać o środowisko jak tylko możemy.
Zamówienia ekspresowe
Jeśli bardzo Ci zależy na czasie i chcesz, aby zamówienie było zrealizowane w ekspresowym tempie napisz do nas wiadomość, a zobaczymy co da się zrobić.
magicznapaczucha@gmail.com
Proszę pamiętać, że nie zawsze taka usługa jest możliwa, są produkty, które wymagają ogromu pracy i czasu (np. personalizowany album scrapbook, czy personalizowane produkty z żywicy epoksydowej, które potrzebują czasu, aby wyschnąć).
Jeśli jest to możliwe, to usługa ta jest dodatkowo płatna, a cena jest indywidualna, zależna od wielu czynników, m.in. od tego jaki to jest projekt).
Istnieje również możliwość zarówno wysyłki jak i dostarczenia produktów w weekend- to również wiąże się z dodatkową opłatą, która jest także zależna od przewoźnika, wagi i wymiarów paczki.
O wszystkich dodatkowych kosztach zostaniesz poinformowana/y w mejlu